Google Analytics mokymai (nuotoliniai)

Firsty.lt jau 8-us metus prisideda prie jūsų profesinio ir asmeninio tobulėjimo organizuodami mokymus darbo rinkoje aktualiausiomis temomis.

Google Analytics yra viena populiariausių priemonių naudojamų internetinių svetainių lankomumui stebėti ir analizuoti. Šis įrankis yra nemokamas ir jame pateikiama informacija prieinama visiems puslapių turėtojams, tačiau norint analitinius duomenis paversti reikšmingomis įžvalgomis, reikia suprasti kokius skaičius ir kur sekti. Mokymų metu jūs susipažinsite su Google Analytics įrankiu, įsidiegsite jį patys, išmoksite sekti, analizuoti ir interpretuoti duomenis, automatizuoti analizės procesus ir aiškiai, vizualiai pristatyti duomenis.

NAUDA

Google Analytics mokymų metu išmoksite įdiegti, sukonfigūruoti ir naudotis Google Analytics platforma, o svarbiausia – suprasti joje pateikiamus duomenis ir informaciją. Taip pat sužinosite kaip dirbti ir valdyti Tag Manager, Data Studio, Google Optimize, Google Search Console bei turėsite galimybę įgytas žinias panaudoti praktiškai ir tiesiogiai pritaikyti savo verslui. Jūs išmoksite:

  • Kaip veikia Google Analytics;
  • Kam naudojama Google Analytics platforma;
  • Kaip įsidiegti Google Analytics;
  • Kaip ir kokius duomenis sekti;
  • Kaip vertinti duomenis ir juos paversti reikšmėmis;
  • Kaip panaudoti ir pateikti turimą informaciją;
  • Kaip veikia ir kam naudojamas Google Tag Manager;
  • Kaip veikia ir kam naudojamas Data Studio;
  • Kaip veikia ir kam naudojamas Google Optimize;
  • Kaip veikia ir kam naudojamas Google Search Console;
  • Norintiems laikytis Google Analytics sertifikatą – lektorius atsakys į visus rūpimus klausimus, pasidalins vertingais patarimais.

PROGRAMA

1 diena:

  • Google Analytics valdymas, struktūra ir funkcijos;
  • Analytics nauda verslui;
  • Google Analytics naudojimas e-prekyboje;
  • Analytics nauda pardavimų didinimui;
  • Analytics platformos apžvalga – kaip nepasimesti ir rasti tai, kas svarbiausia Jūsų verslui;
  • Kokius tikslus kelti skaitmeninės rinkodaros plane, bei kaip juos sekti naudojantis Analytics platforma;
  • Analytics pateiktų duomenų suvokimas ir panaudojimas – kaip duomenis paversti reikšminga informacija;
  • Tinklapio optimizavimas pasitelkus Analytics įžvalgas;
  • Susipažinimas su Google Optimize įrankiu, jo integracija į Google Analytics platformą;
  • Susipažinimas su Google Serach Console įrankiu, jo integracija į Google Analytics platformą.

2 diena:

  • Google Tag Manager įrašymas, pažintis su jo galimybėmis;
  • Papildomų kodų diegimas naudojant Google Tag Manager;
  • Vartotojų konversijų konfigūravimas – kaip jūsų klientai perka ar naudojasi jūsų siūlomomis paslaugomis;
  • Svetainės tikslai ir jų nustatymas – sužinokite ar tinklapio lankytojai atlieka jūsų norimus veiksmus;
  • Automatinių ataskaitų paruošimas – laiku gaukite jums reikalingiausią informaciją;
  • Data Studio ataskaitų kūrimas;
  • Susipažinimas su Google Analytics egzaminu, pavyzdinių klausimų apžvalga.

LEKTORIUS 

Eugenijus Toleikis – turi sukaupęs daugiau kaip 12 metų patirties skaitmeninės rinkodaros srityje. Dirbant skaitmeninės rinkodaros vadovu gerai Lietuvoje žinomose finansinių paslaugų įmonėse, naudojo „Google Analytics“ kaip pagrindinį darbo įrankį, vertinti reklamos kampanijų rezultatus, stebėti samdomų agentūrų darbo našumą. Lektoriaus mėgstamiausias žodis darbe – ROI ir ROAS (Return of investment ir Return of Ads Spend), tad po mokymų tikrai galėsite lengvai optimizuoti savo skaitmeninės rinkodaros biudžetus, remdamiesi „Google Analytics“ duomenimis. Lektorius mokymuose pasidalins ne sausa teorija, o savo ilgamete praktine patirtimi, kokie „Google Analytics“ rodikliai svarbiausi versle ir kaip juos teisingai interpretuoti. 

MOKYMAI SKIRTI

  • Atsakingiems už rinkodaros projektus ir kampanijas, prekinio ženklo vystymą, žinomumo didinimą, turinio kūrimą;
  • Administruojantiems įmonės internetinę svetainę, socialines paskyras;
  • Kuriantiems naują verslą, įvedantiems į rinką naują paslaugą ar prekę;
  • Norintiems ištirti rinkos poreikį ir išsigryninti pozicionavimą rinkoje;
  • Planuojantiems samdyti agentūras skaitmeninės rinkodaros paslaugoms ir norintiems susidaryti bendrą įspūdį;
  • Keičiantiems darbo profilį, siekiantiems tobulėti ir besidomintiems skaitmenine rinkodara ar elektronine prekyba. 

KITA INFORMACIJA

Mokymai vyks 2 vakarus, nuo 18:00 iki 21:30.

Darbo priemonės: turėti kompiuterį ir interneto ryšį.

Mokymų metu gaunama teorinė informacija ir atliekamos praktinės užduotys siekiat įtvirtinti gautas žinias. Siekdami maksimalaus efektyvumo ribojame grupės dydį. Periodiškai daromos pertraukėlės, kurių metu galima pabendrauti prie puodelio kavos, apsikeisti kontaktais, asmeniškai pasikonsultuoti su lektoriumi.

Kelios dienos iki mokymų atsiunčiame informacinį laišką su prisijungimo nuorodomis. Po mokymų atsiunčiamas dalyvavimą patvirtinantis pažymėjimas.

Jeigu po mokymų negavote laiško su mokymų medžiaga ir pažymėjimu, parašykite mokymai@firsty.lt, galbūt jums skirtas laiškas nuėjo į netinkamą aplanką.

Papildoma informacija teikiama el. paštu: mokymai@firsty.lt arba tel. nr.: +370 68 796 306.  

Su Firsty.lt mokymų pirkimo, dalyvavimo ir pinigų grąžinimo taisyklėmis galite susipažinti ČIA.

SUSIJĘ MOKYMAI:

SEO mokymai (nuotoliniai);

Google Ads mokymai (nuotoliniai);

Internetinės rinkodaros mokymai pradedantiesiems (nuotoliniai).

ATSILIEPIMAII PO MOKYMŲ:

„Norėjosi daugiau apie Data Studio“.

„Puikiai (vertina mokymų turinį)“.

Daugiau atsiliepimų anoniminėse anketose>>