Google Analytics mokymai

Firsty.lt jau 5-us metus prisideda prie jūsų profesinio ir asmeninio tobulėjimo organizuodami mokymus darbo rinkoje aktualiausiomis temomis.

Google Analytics yra viena populiariausių priemonių naudojamų internetinių svetainių lankomumui stebėti ir analizuoti. Šis įrankis yra nemokamas ir jame pateikiama informacija prieinama visiems puslapių turėtojams, tačiau norint analitinius duomenis paversti reikšmingomis įžvalgomis reikia suprasti kokius skaičius ir kur sekti. Mokymų metu jūs susipažinsite su Google Analytics įrankiu, įsidiegsite jį patys, išmoksite sekti, analizuoti ir interpretuoti duomenis, automatizuoti analizės procesus ir aiškiai, vizualiai pristatyti duomenis.

NAUDA

Google Analytics mokymų metu išmoksite įdiegti, sukonfigūruoti ir naudotis Google Analytics platforma, o svarbiausia – suprasti joje pateikiamus duomenis ir informaciją. Taip pat sužinosite kaip dirbti ir valdyti Tag manager bei Data Studio, turėsite galimybę įgytas žinias panaudoti praktiškai ir tiesiogiai pritaikyti savo verslui. Jūs išmoksite:

  • Kaip veikia Google Analytics;
  • Kam naudojama Google Analytics platforma;
  • Kaip įsidiegti Google Analytics;
  • Kaip veikia ir kam naudojamas Google Tag Manager;
  • Kaip ir kokius duomenis sekti;
  • Kaip veikia ir kam naudojamas Data Studio;
  • Kaip vertinti duomenis ir juos paversti reikšmėmis;
  • Kaip panaudoti ir pateikti turimą informaciją.

Norintiems laikytis Google sertifikatą - lektorius atsakys į visus rūpimus klausimus, pasidalins vertingais patarimais.

PROGRAMA

1 diena:

  • Google Analytics valdymas, struktūra ir funkcijos;
  • Analytics nauda verslui;
  • Google Analytics naudojimas E-prekyboje;
  • Analytics nauda pardavimų didinimui;
  • Analytics platformos apžvalga – kaip nepasimesti ir rasti tai, kas svarbiausia jūsų verslui;
  • Automatinių pranešimų parengimas – pirmieji sužinokite apie pardavimų, srauto pokyčius ir t.t.;
  • Strategijos ir jos vertinimo plano parengimas ir analizė – kokie yra įmonės ar puslapio tikslai ir kaip juos pasiekti;
  • Analytics pateiktų duomenų suvokimas ir panaudojimas – kaip duomenis paversti reikšminga informacija;
  • Tinklapio optimizavimas pasitelkus Analytics įžvalgas.

2 diena:

  • Google Tag Manager įrašymas, pažintis su jo galimybėmis;
  • Vartotojų konversijų konfigūravimas – kaip jūsų klientai perka ar naudojasi jūsų siūlomomis paslaugomis;
  • Svetainės tikslai ir jų nustatymas – sužinokite ar tinklapio lankytojai atlieka jūsų norimus veiksmus;
  • Automatinių ataskaitų paruošimas – laiku gaukite jums reikalingiausią informaciją;
  • Papildomų kodų diegimas naudojant Google Tag Manager;
  • Data Studio ataskaitų kūrimas.

LEKTORIUS 

Rokas Ribinskas – skaitmeninės rinkodaros specialistas, šiuo metu dirbantis projektų vadybininku paieškos sistemų rinkodaros kompanijoje. Jis tiki, kad sėkminga rinkodaros kampanija tai ne tik stipri kūrybinė dalis, bet ir dėmesys rinkos bei vartotojų analizei. Jei CTA, “Bounce rate” ir CTR jums svetimi - Rokas pasistengs, kad šie žodžiai taptų jūsų kasdienio verslo žodyno dalimi. Šis jaunas ir aktyvus specialistas pažada jums ne tik žinias, bet ir galybę jūsų verslui naudingų patarimų. Kaupęs patirtį skaitmeninės rinkodaros agentūroje sem.lt, dabar Rokas savo karjerą tęsia Kesko Senukai Digital kompanijoje. Daugiau informacijos apie lektoriaus patirtį rasite jo Linkedin paskyroje.

MOKYMAI SKIRTI

  • Atsakingiems už rinkodaros projektus ir kampanijas, prekinio ženklo vystymą, žinomumo didinimą, turinio kūrimą;
  • Atsakingiems už įmonės, organizacijos, paslaugos, prekės ar asmens komunikaciją;
  • Administruojantiems įmonės internetinę svetainę, socialines paskyras;
  • Kuriantiems naują verslą, įvedantiems į rinką naują paslaugą ar prekę;
  • Norintiems ištirti rinkos poreikį ir išsigryninti pozicionavimą rinkoje;
  • Siekiantiems išsiaiškinti esamų klientų profilį;
  • Planuojantiems samdyti agentūras internetinės rinkodaros paslaugoms ir norintiems susidaryti bendrą įspūdį;
  • Keičiantiems darbo profilį, siekiantiems tobulėti ir besidomintiems internetine analize. 

KITA INFORMACIJA

Mokymai vyks 2 vakarus, nuo 18:00 iki 21:30.

Darbo priemonės: turėti nešiojamą kompiuterį.

Mokymų metu gaunama teorinė informacija ir atliekamos praktinės užduotys siekiat įtvirtinti gautas žinias. Siekdami maksimalaus efektyvumo ribojame grupės dydį - dalyvių skaičius iki 14 dalyvių. Periodiškai daromos pertraukėlės, kurių metu galima pabendrauti prie puodelio kavos, apsikeisti kontaktais, asmeniškai pasikonsultuoti su lektoriumi.

Po mokymų atsiunčiama susisteminta mokymų medžiaga ir dalyvavimą patvirtinantis pažymėjimas.

Papildoma informacija teikiama el. paštu: mokymai@firsty.lt arba tel. nr.: +370 68 796 306.  

Su Firsty.lt mokymų pirkimo, dalyvavimo ir pinigų grąžinimo taisyklėmis galite susipažinti ČIA.

SUSIJĘ MOKYMAI:

MS Excel mokymai

Google AdWords mokymai

Internetinės rinkodaros mokymai pradedantiesiems

Interneto svetainių kūrimo mokymai

SEO mokymai