Džemperiai su įmonės logotipu – papildoma motyvacija

2022-08-01

Švari ir tvarkinga – pagrindiniai reikalavimai, kuriuos turi atitikti darbo apranga. Visgi kiekvienas žmogus juos gali suprasti skirtingai. Todėl nenuostabu, kad biure kartais pamatome paplūdimio šlepetes arba pernelyg suplėšytus džinsus. Natūralu, kad po kuriozinių situacijų iškyla klausimas: „Ką rengtis į darbą?“. Puikus sprendimas – įmonės atributika.

 

Punktualumas

Aprangos darbui pasirinkimas iš tiesų užima nemažai laiko. Eilinį kartą vėluodami, pasižadame sau iš anksto pasiruošti drabužius visai savaitei. Šios situacijos galima išvengti, naudojantis įmonės atributika. Pavyzdžiui, Mark Zuckerberg kiekvieną dieną pasirodydavo darbe vilkėdamas pilkus marškinėlius. Savo sprendimą jis paaiškindavo noru išvengti laiko švaistymo bereikalingai veiklai. Iš tiesų vien atvykimas į darbą laiku yra puiki dienos pradžia. Tai gali išsaugoti produktyvumą ir, žinoma, motyvuoti.

 

Disciplina 

Mokymosi įstaigose uniforma yra privaloma. Be jos net gali neįleisti į pastatą, todėl pasiteisinimas „pamiršau“ negalioja. Moksleiviai skatinami būti atsakingais, ugdoma jų disciplina. Panašiai suaugusiuosius veikia įmonės aprangos kodas. Įrodyta, kad uniforma motyvuoja elgtis sąžiningai, vadovautis taisyklėmis ir savarankiškai ieškoti sprendimų.

 

Produktyvumas 

Kasdienius drabužius vilkintys darbuotojai yra mažiau produktyvūs nei apsirengę formaliai. Tai logiška ir seniai visiems žinoma. Naujausių tyrimų duomenimis, įmonėse, kuriose nustatytas laisvesnio stiliaus aprangos kodas, darbuotojų produktyvumas yra netgi 61 proc. didesnis. Taigi kokybiška spauda ant džemperių gali būti puikus sprendimas, siekiant sukurti šiuolaikišką įmonės įvaizdį.  

 

Komandinė dvasia 

Įmonės atributika skatina vienybės, bendrystės ir lygybės jausmą. Darbuotojai, jausdamiesi lygiaverčiai, laisviau tarpusavyje dalinasi įžvalgomis, idėjomis, kartu ieško sprendimo būdų. Tarpusavio palaikymas užtikrina pasitikėjimą, produktyvumą ir motyvuoja siekti geriausių rezultatų.

Aprangos kodas, kaip ir įmonės logotipas, yra įvaizdžio dalis. Už simbolio slepiasi ilgaamžė ar tik prasidėjusi istorija, kurios neįmanoma įsivaizduoti be žmonių. Laiku atvykstantys į darbą, disciplinuoti, produktyvūs ir puikiai tarpusavyje sutariantys – būtent tokie yra svajonių darbuotojai, kurie gali tapti jūsų įmonės kasdienybe.



Panašūs įrašai

2016 / 03 / 24
Tarptautinė patirtis ne tik svajonėse! - išvyk į stažuotę su AIESEC
2015 / 12 / 22
25 originaliausi 2013 metų darbo pokalbių klausimai
2020 / 11 / 20
10 patarimų kaip įgyvendinti savo tikslus