10 pagrindinių įmonės komunikacijos taisyklių krizių metu
2017-09-18
10 pagrindinių komunikacijos taisyklių krizių metu:
-
Komunikacija šiais laikais yra dvipusė, norite to ar ne.
-
Greitas atsakymas yra privalomas, kitaip klientas liks nepatenkintas.
-
Aiškus ir detalus informavimas - būtinas. Jei ne jūs, tai padarys kiti ir, tikėtina, jūs to negalėsite sukontroliuoti.
-
Matykite, ką sako ir publikuoja kiti. Jūs turite žinoti, ko kiti nežino ir dar nepaskelbė.
-
Jei iškart sureaguosite, klientas tikrai atsakys - būkite pasiruošę pokalbiui.
-
Nuoširdumas, sąžiningumas ir pagrįsti atsakymai būtini sėkmingam komunikacijos suvaldymui. Bet prisiminkite - darbai svarbiau už žodžius, ne tik kalbėkite, bet ir darykite.
-
Pamirškite teisinę ir formalią kalbą. Nesislėpkite už įmonės įvaizdžio. Klientai tikisi bendrauti su žmogumi, kaip jie.
-
Lankstumas turi būti įmonės kultūros dalis, jau nekalbant apie krizių komunikacijos strategiją. Skaitmeninis pasaulis keičiasi greitai - turite prisitaikyti, kitaip būsite lengvai pažeidžiami.
-
Išnaudokite socialinius tinklus krizių komunikacijai. Šiuo metu tai pagrindinis kanalas informacijos sklaidai.
-
Geros krizių komunikacijos pagrindas yra vidinė įmonės komunikacija.