Help Desk/Service Desk
Tipas: Darbas Pobūdis: Nuolatinis Vieta: Vilnius
Padalinys/sritis:
Informacinių technologijų ir inovacijų departamentas, Paslaugų valdymo skyrius
Darbo pobūdis:
- Įmonėje veikiančių sistemų incidentų ir problemų/ gedimų registravimas, pirminis šalinimas, prioretizavimas, delegavimas, eigos stebėjimas, uždarymas;
- Trečiųjų šalių suteikiamų IT paslaugų ir sistemų stebėjimas (monitoringas);
- Įmonėje veikiančių sistemų atnaujinimo darbų ir pakeitimų organizavimas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (pageidautina matematikos arba informatikos srityje, gali būti paskutinių kursų studentas);
- Bent 1 metai IT infrastruktūros priežiūros patirtis;
- MS šeimos produktų išmanymas bei patirtis juos naudojant;
- Organizaciniai sugebėjimai, savarankiškumas, komunikabilumas, stipri orientacija į sistemos vartotoją.
Privalumai:
- Patirtis dirbant HelpDesk (pagalbos centre);
- Darbo su verslo valdymo sistemomis patirtis;
- SQL pradmenys;
- PL/SQL - didelis privalumas;
- JAVA ir Web technologijų išmanymas;
- LINUX žinios;
- ITIL metodologijos išmanymas (sertifikatas - didelis privalumas);
- Anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu).
Įmonė siūlo:
- Nuolatinius kvalifikacijos kėlimo kursus;
- 24 kasmetinių atostogų dienas bei papildomas poilsio dienas kitomis progomis (pavyzdžiui gimimo dieną);
- Visą parą galiojantį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
- Socialinių naudų paketą ir kitas papildomas motyvacines priemones, apie kurias plačiau papasakosime pokalbio metu.
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda "Paslaugų valdymo administratorius (HelpDesk / ServiceDesk) (-ė) Vilniuje" siųskite el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Konfidencialumas garantuojamas. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis bendrovei UAB „General Financing“. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir teisėto intereso pagrindu saugomi iki atrankos proceso pabaigos.