Socialinių tinklų valdymas: komunikacija ir reklama

 

Šiais laikais atrodo, kad be socialinių tinklų ne tik mes nežinotume, kada draugų ar artimųjų gimtadieniai, bet ir sėkmingų kompanijų veikla bei informacijos sklaida nebūtų vykdoma taip efektyviai ir, mažų mažiausiai, strigtų. Lietuvoje vis daugėja kompanijų, kuriančių savo profilius įvairiose socialinėse erdvėse, tačiau patys pastebime, kad ne visi sugeba efektyviai komunikuoti jose. Tad ar esate užtikrinti savo vykdomomais strateginiais ėjimais socialinėje platformoje, siekdami pritraukti tikslinę auditoriją, parduoti ar sukurti gerą įvaizdį?

MOKYMUS VES: Rytis Čekauskas - komunikacijos specialistas, gyvenantis socialiniuose tinkluose. Šiuo metu agentūroje "Terrier" projektus valdantis Rytis žada Jums intensyvius, prasmingus ir svarbiausia nuotaikingus socialinių tinklų mokymus. Iki šol Ryčiui teko dirbti prie kardinaliai skirtingų projektų, tad, kad ir su kokiais nestandartiniais klausimais ateisite jo pasiklausyti, atsakymą tikrai gausite. Šio jauno specialisto patirtis toli gražu neapsiriboja tik vadovėlinėmis žinomios - kaip jis pats juokauja, pikseliai jam seniai nebe taškai ekrane, o "reach'as" dabar asocijuojasi tik su oranžine juostele po facebook'o pranešimu. Taigi bėkit semtis teorijos į "Razorsocial" ar "Sociallysorted", o mokymuose Rytis išmokys žinias pritaikyti praktikoje.

MOKYMŲ TIKSLAS:

Susipažinti su aktualiausiais Lietuvoje socialiniais tinklais - Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn. Trumpai aptarti mažiau svarbius tinklus - Pinterest, G+, Twitter, Foursquare, etc. Suvokti socialinių tinklų svarbą ir išmokti teisingai keltis komunikacijos tikslus, protingai parinkti kanalus, sudėlioti veiksmingą strategiją. Susipažinus su teorine socialinių tinklų puse, išmokti ir praktiškai naudoti gautas žinias - susidėlioti planą, sukurti paskyras ir pradėti komunikaciją bei reklamą socialiniuose tinkluose.

MOKYMŲ TEMOS:

Pirma diena – teoriškai:

  • Socialiniai tinklai ir teisinga komunikacija juose;
  • Socialinių tinklų svarba prekiniam ženklui;
  • Socialinių tinklų apžvalga bei specifikacija, kanalų naudojimas versle;
  • Komunikacijos socialinių tinklų erdvėje principai - tikslai, auditorija, strategija ir planų realizavimas;
  • Komunikacijos socialiniuose tinkluose pavyzdžiai - ko vengti ir ko siekti. 

Antra diena – praktiškai:

  • Facebook ADs. Facebook reklamų platforma - kaip ji atrodo, kaip ji veikia.
  • Pagrindiniai skirtumai lyginant su Google AdWords reklama ir platforma;
  • Pasiruošimas reklamai Facebook'e - puslapio kūrimas, informacijos pildymas, vizualaus sprendimo pavyzdžiai ir patarimai, Facebook ADs paskyros sukūrimas ir paruošimas naudojimui;
  • Facebook puslapio auditorijos auginimas - teisingi būdai ir vengtinos klaidos;
  • Facebook puslapių statistikos - į kuriuos rodmenis kreipti dėmesį ir kuo vadovautis planuojant ir vykdant tolesnę komunikaciją;
  • Facebook ADs - skirtingi reklamos tipai ir jų nustatymai. Kaip teisingai paleisti reklamą Facebook'e;
  • Patarimai "overall" - į ką atkreipti dėmesį kuriant reklamines žinutes, kaip parinkti vizualus, į ką atsižvelgti analizuojant rezultatus;
  • Kiti klausimai bei patarimai.

KITA INFORMACIJA:

Grupės dydis 7 - 14 dalyvių. Mokymų trukmė: du vakarai, 7 valandos.

Antrąją dieną su savimi turėti kompiuterį.

Po mokymų atsiųsime susistemintą mokymų medžiagą bei pažymėjimą. Papildoma informacija el. paštu: mokymai@firsty.lt, tel nr.: +370 68 796 306.

Įspėjus apie neatvykimą anksčiau kaip prieš 4 d. iki mokymų - grąžinami visi iš anksto sumokėti pinigai. Raštu įspėjus apie neatvykimą likus mažiau kaip 3 d. iki mokymų - 80% sumokėtos sumos užskaitoma kitam seminarui arba grąžinama 50% sumokėtos sumos. Pinigus grąžiname per 14 dienų. Neatvykus į seminarą ir raštu iš anksto apie tai neįspėjus - pinigai negrąžinami.

--

Na, o norintiems pagilinti savo žinias šioje srityje, galite sudalyvauti Goodgle Adwords mokymuose, vyksiančiuose 2 vakarus.