Facebook komunikacijos mokymai

Visi užsiregistravę Facebook tikrai dalinasi įrašais: kai kelia video - jį gražiai susieja su emocinėmis patirtimis, o kai dalinasi nuotraukomis - randa gražių citatų ir atitinkančių nuotaiką hashtagų. Tačiau, kiek iš tikrųjų yra bandę sukurti užkabinantį, naudingą ar verslo tikslus atitinkantį įrašą? Kodėl kartais atrodo, kad tobulai sukurtas post'as, tačiau nei vienas į jį nesureguoja?

MOKYMŲ TIKSLAS

Šių mokymų metu susipažinsite su Facebook tekstų rašymo aspektais, stiliais ir formomis. Sužinosite, koks bendravimo su auditorija būdas yra efektyviausias ir kaip sukurti turinį, kuris patrauktų tikslinės auditorijos dėmesį. 

KAM SKIRTI MOKYMAI

  • Facebook administratoriams, kurie nori išmokti kokybiškai pristatyti savo prekę ar paslaugą;
  • Tiems, kurie domisi įvairiomis facebook galimybėmis ir nori jas išbandyti.

MOKYMŲ TEMOS

  1. Prekės ženklo koridorius ir jo persona;
  2. Kalbėjimo stiliai ir jų auditorija;
  3. Tekstas, kuris kabina (nuorodos, hashtags ir visa kita);
  4. Facebook turinio formos ir jų naudojimas;
  5. Gerieji ir blogieji pavyzdžiai: kaip įrašas patraukia, atstumia ar sukelia jausmus;
  6. Mobilieji ir desktop vartotojai - kuo jie skiriasi, kaip juos pritraukti ir į ką atsižvelgti;
  7. Praktinės užduotys: įrašų kūrimas, vertinimas ir analizė. 
  8. Klausimai atsakymai, individualių situacijų aptarimas.

MOKYMŲ LEKTORIUS

Jarūnė Narkevičiūtė - socialinių medijų asė, kuri jau spėjo užkopti ir į direktorės kėdę medijų agentūroje - bigNow. Ji gali kiekvienam padėti sukurti ir perteikti prekės ženklo istoriją, sudominti tikslinę auditoriją ir sukurti bei palaikyti reputaciją! 4 metus veikė AIESEC organizacijoje, kurioje suprato, kad nori pabandyti kurti kažką savo ir vadovauti komandai. Taip ji tapo socialinių medijų agentūros "Social Drum" partnere. Taip pat dirbo INK agency socialinių medių departamento vadove. Ir po to,  2016 m. birželį kartu su INK agency įkūrė atskirą agentūrą bigNow, kuri specializuojasi socialinių medijų valdyme. Jarūnė nestovi vietoje ir vis plečia savo kompetencijas įvairiose komunikacijos srityse, o dabar gilinasi dar labiau employer branding, nes nori jį pilnai pritaikyti Lietuvos rinkai.

KITA INFORMACIJA

Grupės dydis 7 - 14 dalyvių.

Darbo priemonės: turėti nešiojamą kompiuterį.

Po mokymų atsiųsime susistemintą mokymų medžiagą bei pažymėjimą. Papildoma informacija el. paštu: mokymai@firsty.lt, tel nr.: +370 68 796 306.

Įspėjus apie neatvykimą anksčiau kaip prieš 4 d. iki mokymų - grąžinami visi iš anksto sumokėti pinigai. Raštu įspėjus apie neatvykimą likus mažiau kaip 3 d. iki mokymų - 80% sumokėtos sumos užskaitoma kitam seminarui arba grąžinama 50% sumokėtos sumos. Pinigus grąžiname per 14 dienų. Neatvykus į seminarą ir raštu iš anksto apie tai neįspėjus - pinigai negrąžinami.