10 pagrindinių įmonės komunikacijos taisyklių krizių metu

2017-09-18

10 pagrindinių komunikacijos taisyklių krizių metu:

  • Komunikacija šiais laikais yra dvipusė, norite to ar ne.

  • Greitas atsakymas yra privalomas, kitaip klientas liks nepatenkintas.

  • Aiškus ir detalus informavimas - būtinas. Jei ne jūs, tai padarys kiti ir, tikėtina, jūs to negalėsite sukontroliuoti.

  • Matykite, ką sako ir publikuoja kiti. Jūs turite žinoti, ko kiti nežino ir dar nepaskelbė.

  • Jei iškart sureaguosite, klientas tikrai atsakys - būkite pasiruošę pokalbiui.

 

  • Nuoširdumas, sąžiningumas ir pagrįsti atsakymai būtini sėkmingam komunikacijos suvaldymui. Bet prisiminkite - darbai svarbiau už žodžius, ne tik kalbėkite, bet ir darykite.

  • Pamirškite teisinę ir formalią kalbą. Nesislėpkite už įmonės įvaizdžio. Klientai tikisi bendrauti su žmogumi, kaip jie.

  • Lankstumas turi būti įmonės kultūros dalis, jau nekalbant apie krizių komunikacijos strategiją. Skaitmeninis pasaulis keičiasi greitai - turite prisitaikyti, kitaip būsite lengvai pažeidžiami.

  • Išnaudokite socialinius tinklus krizių komunikacijai. Šiuo metu tai pagrindinis kanalas informacijos sklaidai.

  • Geros krizių komunikacijos pagrindas yra vidinė įmonės komunikacija.



Panašūs įrašai

2016 / 05 / 13
Kaip pasiekti sėkmę pirmajame darbe?
2016 / 03 / 21
Erasmus: „Neišnaudotos galimybės, kaip milžiniškas ledkalnis po vandeniu“
2016 / 04 / 18
Žurnalisto profesija: „Darbo diena prasideda visada, nes niekad nesibaigia“